کاربر گرامی خوش آمدید قیمتهای سایت بروز میباشند نیازی به استعلام نیست می توانیدخرید کنید. .

منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های کوپن کالا میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود،کوپن کالا دارای کنترل کیفیت قبل از ارسال کالا است یعنی اینکه کالا قبل از ارسال تست شده یا سالم بودن کالا و کارکرد صحیح توسط کارکنان اطمینان حاصل می شود با این وجود، امکان مواجه شدن با مواردی وجود دارد که کوپن کالا به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده و برای محصولات، 24 ساعت فرصت بازگشت درنظر گرفته است.

در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را ثبت و به پشتیبان اطلاع دهد. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. کالا ها به هیچ وجه نباید استفاده شده باشند .

استفاده کردن محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول و زیورآلات) که در اثر استفاده کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که کوپن کالا از دریافت محصول معذور است

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

کالا حتما با جعبه سالم خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.و در صورتیکه خریدار از کد تخفیف استفاده کرده از مبلغ اصلی کسر میگردد.

لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده ، کوپن کالا از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام درخواست مرجوعی انجام دهند.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه تخفیفی کوپن کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه تخفیفی کوپن کالا